Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Veel gestelde vragen

    Hierbij de meest gestelde vragen waar je direct antwoord op hebt, ideaal!

     

    1. Hoe stuur ik mijn product terug?
      Via deze link kun je gemakkelijk jouw bestelling retour melden.

    2. Hoe lang heb ik de tijd om mijn product terug te sturen?
      Bij ons kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 30 dagen na aankoop aan ons meldt. Vervolgens heb je nogmaals tot 14 dagen na melding, om het product terug te sturen.

    3. Waar vind ik mijn track & trace code?
      Zodra jouw gekochte product bij ons is verpakt, ontvang je een e-mail met de track & trace code van de zending. Hiermee kun je het pakket online volgen. Zo weet je precies wanneer je jouw product kunt verwachten.

    4. Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
      Op onze contactpagina staan alle contactgegevens. Je kunt zowel met ons bellen als mailen.

    5. Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik dan mijn product?
      Bij ons wordt jouw bestelling op werkdagen binnen 24 uur bezorgd door PostNL of Trunkrs (*Bedrijven, Waddeneilanden en andere landen dan Nederland worden uitgesloten voor de Trunkrs levering). Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur geplaatst en betaald worden, worden dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die tussen 18:00 en 23:59 uur geplaatst en betaald worden, worden de volgende dag verzonden met Trunkrs voor levering dezelfde avond of PostNL voor de volgende dag (bijvoorbeeld: je besteld op maandag om 19:15, dan is de bestelling woensdag pas in huis). Bij de checkout kun je zelf kiezen voor PostNL of Trunkrs. 

      Voor meer informatie of details over de verzending, kijk bij het kopje "verzenden & afhalen".

     

     

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking