Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Contact

    Heb je een vraag over een product of over jouw bestelling? Via de ‘veel gestelde vragen’ pagina kun je antwoorden vinden op de meeste vragen. Mocht je er dan niet uitkomen of je hebt vragen of wanneer je een bestelling wilt annuleren, wijzigen of heb je een vraag over een bepaald product? Neem dan contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:

     

    • Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00
      Telefoonnummers: m.i.v. 1 november 2023 zijn wij enkel nog per mail te bereiken. Wij streven naar een reactietijd van 24 uur binnen werkdagen.
    • E-mail: [email protected]
    • WhatsApp: 06-38366338 (alleen tekstberichten)

     

     

    Adresgegevens

    Postadres (let op: dit is géén retouradres)
    Maxtotaal.nl B.V.

    Postbus 234
    8800AE FRANEKER
    Nederland 

    Vestigingsadres
    Maxtotaal.nl B.V.

    Kiehoek 6
    8801RD  FRANEKER
    Nederland

    Retouradres (let op: wij hebben géén bezoekadres, alleen het afhalen van jouw bestelling op afspraak)
    Maxtotaal.nl B.V.

    T.a.v. Afdeling Retouren & Garanties
    Kiehoek 6
    8801RD  FRANEKER
    Nederland

     

     

    ALGEMEEN

    KvK nummer: 81730330
    Btw nr. NL: NL862198641B01
    Btw nr. BE: BE0768.563.068

    Maxtotaal.nl is onderdeel van AS-Sounds B.V.

     

     

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    FAQ

    1.1 Hoe stuur ik mijn product terug?

    Via deze link kun je gemakkelijk jouw bestelling retour melden.

    1.2 Hoe lang heb ik de tijd om mijn product terug te sturen?

    Bij ons kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 30 dagen na aankoop aan ons meldt. Vervolgens heb je nogmaals tot 14 dagen na melding, om het product terug te sturen.

    1.3 Waar vind ik mijn track & trace code?

    Zodra jouw gekochte product bij ons is verpakt, ontvang je een e-mail met de track & trace code van de zending. Hiermee kun je het pakket online volgen. Zo weet je precies wanneer je jouw product kunt verwachten.

    1.4 Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

    Op onze contactpagina staan alle contactgegevens. Je kunt zowel met ons bellen als mailen.

    1.5 Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik dan mijn product?

    Bij ons wordt jouw bestelling op werkdagen binnen 24 uur bezorgd door PostNL of Trunkrs (*Bedrijven worden uitgesloten voor de Trunkrs levering). Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur geplaatst en betaald worden, worden dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die tussen 18:00 en 23:59 uur geplaatst en betaald worden, worden de volgende dag verzonden met Trunkrs voor levering dezelfde avond. Mocht je geen levering willen met Trunkrs, kun je kiezen voor PostNL. Hou er dan wel rekening dat de bestelling wel een dag later pas wordt geleverd. Bijvoorbeeld: je besteld op maandag om 19:15, dan is de bestelling woensdag pas in huis. Dit geldt alleen in Nederland. Voor België geldt: op werkdagen vóór 18:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Weekendbestellingen zullen op maandag verwerkt worden voor levering dinsdag in België.

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking