Ruilen & retourneren

Wij vinden het erg belangrijk dat je na het wachten op jouw pakket, je ook tevreden bent met jouw bestelling en het jou blij maakt. Soms kan het natuurlijk zo zijn dat jouw gekochte product tegen valt, niet past of niet meer nodig is. Hierom hebben we de mogelijkheid dat je jouw product mag terugsturen, hiervoor heb je tot 30 dagen de tijd. De 30 dagen beginnen op de dag dat de bestelling geleverd is.

Wanneer je hebt besloten om jouw product te retourneren, kan dit via ons retourportaal. Via het retourportaal kunnen wij jouw bestelling namelijk zo snel mogelijk verwerken. Klik op een van de oranje buttons hieronder om het retourportaal te openen.

Betreft het ruilen: niet alle producten kunnen geruild worden. Zie uitzonderingen op de bedenktermijn voor een overzicht van uitgesloten producten.

 

 


Het ORD nummer vind je hier:

 

 

 

 

30 dagen bedenktermijn

Bij ons kun je een product ruilen of terugsturen als je dat binnen 30 dagen na aankoop aan ons meldt. Vervolgens heb je nogmaals 14 dagen, na het plaatsen van de melding, om het product terug te sturen. Wanneer wij jouw product terug hebben ontvangen op onze locatie, verwerken wij deze zo snel mogelijk en krijg je binnen 14 dagen het door jouw betaalde bedrag teruggestort of via de gekozen betaalmethode.

 

Belangrijk bij het retourneren

Het is van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien zo goed als mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn, komen niet voor ruiling of creditering in aanmerking. Wanneer je jouw bestelling terugstuurt binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, vergoeden wij het aankoopbedrag van het product minus de verzendkosten.

Let op: via de verzender Homerr is het mogelijk om gratis te retourneren maar omdat zij een duurzame verzendoptie zijn kan het soms wat langer duren dan dat je gewend bent. Hou eventueel rekening met maximaal een maand. Kies je voor een andere verzendoptie? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

 

Is het product helaas incompleet, defect of beschadigd binnen gekomen? Meld dit ook via het retourformulier.

  • Stuur NOOIT zonder kennisgeving producten op.
  • Stuur NOOIT goederen op onder rembours of ongefrankeerd!
  • Indien het product door uw toedoen is beschadigd kunnen wij dit niet langer retour nemen.

Helaas kunnen wij de verzendkosten in dit geval niet vergoeden.

Retourtips:
- Graag geen ducttape plakken op de productverpakking.
- Graag het product op dezelfde wijze terugsturen zoals ontvangen is (in bijv. een doos, zak, etc.)
- Zorg ervoor dat het product compleet is met alle toebehoren.

 

UITZONDERINGEN!

De volgende artikelen kunnen niet teruggestuurd en/of geruild worden:
- Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof (indien geopend).
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden. Denk hierbij aan oordopjes.
- Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

Heb je nog vragen over de mogelijkheden van het ruilen of het terugsturen van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

*Bij aankoop van een product ga je een overeenkomst aan. Binnen het termijn van 30 dagen kun je terugsturen zonder opgaaf van reden en hiermee de overeenkomst herroepen. Dit herroepingsrecht geldt enkel voor consumenten, zakelijke bestellingen komen hiervoor niet in aanmerking en zijn definitief na betaling.

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »